wtorek, 17 maja 2016

Eveline "Body Glam" balsam do ciała pod prysznic

balsam-pod-prysznic-z-Evelinecosmetics

Balsam do ciała pod prysznic z Eveline cosmetics to bardzo przyjemnie pachnący produkt, który odkryłam niedawno i stal się jednym z moich ulubionych. Dobrze nam się razem współpracuje i nie narzekam, nie ma żadnych skutków ubocznych a duża butelka balsamu starczy na długo.




Opakowanie: Plastikowa butelka z dozownikiem, wszystko w kolorze złotawym, z naklejkami z informacjami o produkcie i logo firmy. 350 ml jest na prawdę sporo.
opakowanie-bodyglam-Eveline
Opakowanie balsamu pod prysznic bodyglam Eveline

Zapach: Trawa cytrynowa i kokos. Przyjemny i lekki zapach, nie przeciążony jakimiś dodatkami,
Zapach-balsamu-pod-prysznic-bodyglam-eveline

Działanie: na opakowaniu producent obiecuje działanie balsamu jako nawilżająco-ujędrniający, jedwabiste wygładzenie skóry w 5 sekund oraz delikatnie pachnącą skórę. Jeśli chodzi o efekt ujędrnienia, to za wiele nie zauważyłam, jednak jakieś działanie jest, ale nie powiem że jest tak wielkie że aż zauważalne od razu. Natomiast wygładza skórę- to fakt i aromat zapachowy pozostaje przez jakiś czas. Efekt nawilżająco-ujędrniający to bardzo przeze mnie wymagany i poszukuję  go w balsamach do ciała,  a "Body Glam" sprawdził się jak na razie dobrze. Podejrzewam, że efekt byłby lepszy, jakbym stosowała go codziennie. A tak nie jest.
Eveline-kremowa-konsystencja-bodyglam
Eveline BodyGlam kolor i konsystencja

Stosowanie: Jeśli któraś z Was, tak jak ja w przeszłości, używała oliwki dla dzieci po prysznicu w celu nawilżenia skóry na zasadzie wcierania w mokrą skórę to nie będzie miała problemu z używaniem tego balsamu. W tym przypadku oliwkę zastępuje balsam, który bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze ( i wannie, ręczniku i ubraniach.......) a do tego świetnie pachnie. Producent zaleca spłukanie nadmiaru balsamu jednak ja nigdy tego nie robiłam, wcieram tylko porządnie. Na jedno użycie potrzebuje 2 pompek na górna część ciała i 2 na nogi. Nie jest to wiele produktu ale na prawdę wystarczy, bo jest bardzo wydajny.
uzywanie-bodyglam-balsam-pod-prysznic-eveline
Jak uzywac Eveline bodyglam pod prysznic

Składniki :
skladniki-bodyglam-balsam-do-ciala-pod-prysznic
Eveline Body Glam co zawiera?

Gdzie kupić? Ja kupiłam w polskim sklepie, zapłaciłam za niego £4.

2 komentarze:

  1. Niestety, ale po zimie mam tak przesuszona skórę, ze obawiam się, że byłby dla mnie za słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  2. taki sam efekt mogę uzyskać używać peelingu z olejkami, dla mnie to trochę bez sensu taki balsam pod prysznic, jeśli już to powinnam się nim od razu umyć i wyjść z wanny/prysznica, a tu najpierw się opłucz, użyj balsamu i znowu umyj, dodatkowa robota, a nie ułatwienie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.