czwartek, 19 maja 2016

Soraya "Art&Diamonds" Bloker Starzenia 30+ krem na dzień i na noc

bloker-starzenia-w-kremach~Soraya-Art&Diamonds-30+lat

Dwa kremy : na dzień i na noc Soraya "Art&Diamonds" 30+ które zawierają w sobie inteligentny bloker starzenia zakupiłam niedawno w polskiej drogerii i powiem,że nie powaliły mnie na kolana, jednak coś fajnego w nich jest za co lubię je i narzekać dużo nie będę.




Opakowanie: Do zakupu skusiło mnie powiem szczerze opakowanie serii - ładnie prezentujące się pudełko w kolorze czarnym z wyraźnymi i przyciągające wzrok napisami, jak również obietnica na opakowaniu "przeciwzmarszczkowy krem z inteligentnym blokerem starzenia" - to jest coś, czego potrzebuję...pomyślałam. Krem na dzień i na noc umieszczone są w szklanych słoiczkach w kolorze czarnym i złotymi nakrętkami oraz prostym i profesjonalnym logo Soraya.Wygląda to bardzo luksusowo i profesjonalnie. Bardzo mi się podoba szata graficzna tej serii.50 ml kremu w każdym słoiczku.
Krem-przeciwzmarszczkowy-Soraya-Art&Diamonds
Opakowanie Art&Diamonds

Konsystencja: lekka i kremowa. Wsiąka szybko w skórę i pozostawia przyjemny film na twarzy, który może być wykorzystany jako baza pod makijaż w przypadku kremu na dzień.
Konsystencja Art&Diamonds
Konsystencja-kremu-art&diamonds-soraya

Zapach: Obydwa kremy posiadają przyjemny słodkawy, jakby owocowy zapach kremu do twarzy. Nie drażniący i nie za ciężki.
Właściwości:
Zawartosc-peptydow-w-kremie-soraya-art&diamonds
krem-soraya-art&diamonds-wlasciwosci
Powiem bardzo szczerze, że w zawartość diamentów w kremie tak ogólnie dostępnym i za nie wysoką cenę po prostu nie wierze. Jednak mam nadzieje na polepszenie stanu mojej skóry mimo wszystko.

Działanie: Używam kremu na dzień i na noc od 2 tygodni.
  Producent przedstawia rezultaty kremu na dzień:
Soraya-art&diamonds-rezultaty-krem-na-dzien
Rezultaty krem na dzien
Rezultaty kremu na noc:
krem-na-noc-rezutaty-soraya-art&diamonds

Ja po dwóch tygodniach zauważyłam tylko tyle, że krem nie szkodzi mi w żaden sposób, skóra wygląda trochę lepiej. Na pewno pozytywne działanie jest, ponieważ odczuwalna poprawa nawilżenia tutaj występuje oraz możliwe że poprawa elastyczności i jędrności również.
Moje odczucia po używaniu kremu NA DZIEŃ:
  • przyjemny w nakładaniu krem, szybko wsiąka, lekka konsystencja 
  • pozostawia na skórze film, który może być wykorzystany jako baza pod makijaż
  • miły zapach,  nie drażniący
  • skóra jest nawilżona i przyjemna w dotyku 
  • nie zauważyłam zmniejszenia zmarszczek wokół oczu, mimo że mam "śmieszki" czy "kurze łapki" i zdaje sobie sprawę że nie jest to typowy krem pod oczy. Innych zmarszczek nie posiadam.
  • mam wrażenie że krem działa przeciwzmarszczkowo, posiada właściwości "blokujące starzenie się" 
  • jest przystosowany do cery w moim wieku
  • nie oczekuję cudów w postaci odwracania czasu, ale czegoś co przynajmniej zminimalizuje nadchodzące zmiany które wystąpią, a ten krem raczej się sprawdza w tej kategorii.
Moje odczucia po używaniu kremu NA NOC:
  • przyjemny w nakładaniu, lekka konsystencja
  • miły zapach
  • moja twarz rano jest świeża,
  • mam negatywne wrażenie że opuchlizna występuje i trochę wolniej schodzi po przebudzeniu niż przed używaniem tego kremu..  
  • do kremu na noc dołączona jest mala szpatułka, którą wydobywa się krem, co jest fajnym gadżetem.
  •  nie zapycha porów i żadne nieprzyjemności nie porobiły się na twarzy
Składniki kremu na dzień :
Skladniki-Soraya-krem-art&diamonds-na-dzien
Składniki kremu na dzień
Składniki kremu na noc :
Soraya-Art&Diamonds-skladniki-kremu-na-noc
Skladniki kremu na noc
Podsumowując..........kremy są dobre, odpowiednie dla mojego przedziału wiekowego 30+ lekkie i przyjemnie pachnące. Nie uczulają, nie wywołują uczuleń, wysypek i innych niechcianych niespodzianek. Jestem zadowolona z tych kremów jak w większości kremów z Sorai, choć powiem szczerze, że oczekiwałam trochę więcej. Jednak same plusy za piękną szatę graficzną, opakowanie i za kremy same w sobie.
Gdzie kupić? Kupiłam w internetowej polskiej drogerii i kosztowało mnie to £.6.95 za każdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.