poniedziałek, 30 maja 2016

Szczotka do masażu Sanctuary Covent Garden

masaz-ujedrniajacy-szczotka-Sanctuary

Szczotka do masażu Sanctuary Covent Garden  jest moją przyjaciółką i często jej używam, najlepiej gdy balsam do ciała zawiera w nazwie "do masażu" albo "ujędrnianie"..




Szczotka jest w postaci okrągłej, z jednej strony jest drewniana za co bardzo lubię ten produkt również, a z drugiej plastikowa biała cześć do której przymocowane są kępki sterczących twardych włosków i regularne silikonowe wypustki.  Nie mam pojęcia z czego te włoski są ale działają dobrze, tyle powiem.

Tej szczotki można używać na 3 sposoby:
1.przed kąpielą czy prysznicem na suchą skórę stosując peeling- wtedy połączenie drobinek i żelu w peelingu oraz szczotki zwiększy działanie oczyszczające skóry. Najlepiej robić to szybkimi okrężnymi ruchami, wtedy można poczuć to "zdzieranie" skóry, będzie ona bardziej przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Nie można zbyt mocno przyciskać szczotki do ciała podczas masażu wtedy ponieważ może grozić to popękanymi naczynkami albo w najlepszym przypadku siniakami.
2.w trakcie prysznicu czy kąpieli - nanieść żel pod prysznic na ciało i masować okrężnymi ruchami ze szczególna uwagą na miejsca najbardziej wymagające, czyli uda, pośladki i brzuch, plecy-boczki. Połączenie tego masażu z ciepłem wody na pewno źle nikomu nie zrobi.
3.po prysznicu/kąpieli stosując balsamy czy masła do ciała o właściwościach ujędrniających - na naniesiony produkt na skórze masować się ta szczotką robiąc porządne okrężne ruchy, ciało wtedy jest rozgrzane, lepiej wchłania kosmetyk .

Ogólnie szczotka jest łatwa i przyjemna w użyciu, nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń co do niej, najlepiej stosuję ją na suche ciało po prysznicu wcierając balsam albo masło do ciała. Nawet nawilżające, jednak najczęściej jest to produkt o właściwościach ujędrniających , nie będę tu kłamać..

Gdzie kupić? Ja zakupiłam w Boots i kosztowało mnie to £6. Bardzo dobrze wydane. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.