piątek, 8 kwietnia 2016

Giordani Gold Luminous Cream Eye Shadow

podkreslanie zielonych oczu makijazem

 Ciekawy cień do powiek ze znanej wszystkim klientkom Oriflame Giordani Gold. Jest prosty w aplikacji, kolor jest bardzo intensywny, długotrwały i pielęgnuje skórę na powiekach.

odcien Giordani Gold bronzed burgundy na powiekach

 


Oczywiście można łatwo przesadzić z ilością cienia i wtedy makijaż będzie za ciężki i efekt odwrotny od zamierzonego. Jednak praktyka czyni mistrza i jeśli raz nałoży się go za dużo, wtedy za drugim razem na pewno tak nie będzie.

Kolor jest bardzo napigmentowany i intensywny, co lubię, burgundowy odcień brązu jest wspaniały do podkreślenia moich zielonych oczu. Mieniące się drobinki po nałożeniu cienia odbijają światło i sprawiają że cień wygląda na bardzo głęboki. W zależności od oświetlenia  przybiera odcień jaśniejszy albo ciemniejszy.
Zlote-drobinki-rozswietlaja-spojrzenie-w-cieniu-do-powiek

Można nałożyć cień na powiekę bez bazy, utrzyma się on długo, jednak może wystąpić zbieranie się cienia w zgięciu powieki po kilku godzinach, którego doświadczyłam. Dlatego najlepiej użyć bazę pod cienie, żeby uniknąć tego typu rozczarowań.

Aplikację cienia polecam przy użyciu dołączonego do opakowania pędzelka, który jest dostosowany do nakładania tego właśnie cienia. Próbowałam użyć innych metod, jak na przykład palcami, aplikatorami z gąbeczka oraz miękkich pędzelków, ale efekt był opłakany. Najlepiej sprawdza się ten malutki sztywny pędzelek, który najlepiej rozprowadza cień na powiece.

Cień szybko zasycha, mogłabym nawet powiedzieć że "wsiąka" w skórę, i tak moje drogie pozostaje cały dzień. Dobrze jest po aplikacji rozetrzeć delikatnie cień nad załamaniem powieki używając opuszków palca oraz bardzo delikatnie wklepać już wyschnięty cień w powiekę, ja tak robię, dla "przytwierdzenia".

Używam go do dziennego makijażu, nie przeszkadza mi w niczym to że mam mocno podkreślone oczy.

Moja opinia o Giordani Gold Luminous Cream Eye Shadow
Opakowanie: W złotawym małym kartoniku umieszczony jest plastikowy mały słoiczek 4.5 g cienia, z czarna nakrętką  z symbolem GG. Do opakowania dołączony jest malutki,sztywny pędzelek stworzony do nakładania tego właśnie cienia.

Kolor :Bronzed Burgundy 30996.1 jednak na stronie Oriflame można znaleźć pozostałe 4 odcienie.

Zapach: Chemiczny, jednak po nałożeniu na powiekę nie czuć go w ogóle.
Trwałość: wytrzymuje bardzo długo, mogą wystąpić załamania na zgięciu powieki po jakim czasie pod wpływem ciepła,potu i powietrza, jednak nie traci on wiele na kolorze. Najlepiej jednak użyć bazy. Cień potrafi się kruszyć, i osypywać w okolicach oczu, jednak jest to wynikiem tego że jest go po prostu za dużo na powiece albo jest stary (tak jak mój, ponad rok czasu- jednak dobrze się sprawdza)
Wydajność: Bardzo wydajny.
Składniki: 

Gdzie kupić? U konsultantek Oriflame albo przez internet. Na stronie internetowej Oriflame  kosztuje £15.
uzywanie cieni do powiek giordani gold z oriflame
makijaż skończony

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za kosmetykami, które mają chemiczne zapachy, ale od tego się nie ucieknie.. ;) Cień ma bardzo ładny kolor. Ja raczej nie jestem zwolenniczką kosmetyków z Oriflame, czy Avonu.. Ale pamiętam, że kiedyś podkradałam mamie podkład z Oriflame, i był bardzo faaajny! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.