poniedziałek, 11 kwietnia 2016

The Body Shop - Maseczka Głęboko Oczyszczająca

Maseczka głęboko oczyszczająca z The Body Shop - kiedy potrzeba głębokiego oczyszczenia skóry twarzy..


Oczyszczanie skory twarzy za pomoca maseczki


 Produkt zawiera magiczna nazwę "Blue Corn" co w tłumaczeniu na polski oznacza niebieska kukurydzę - nigdy nie spotkałam się z takim zjawiskiem - w moim życiu wszystkie kukurydze są żółte.Zaciekawił mnie ten produkt, wiec postanowiłam spróbować.

Opakowanie: Maska zamknięta jest w plastikowym bladoniebieskim słoiczku, z zawartością 100 ml produktu. Nie jest ciężkie, a opakowanie bardzo poręczne, łatwe do zamknięcia i otwarcia.  W dołączonych naklejkach zawiera instrukcje obsługi maseczki oraz składniki. Posiadam stare opakowanie, obecnie w The Body Shop opakowanie jest inne.
Pozytywne dzialanie maski oczyszczajacej 3w1

Jak używać? Na oczyszczona skórę twarzy nanieść kryjącą warstwę i pozostawić do wyschnięcia , około 15 minut, następnie spłukać ciepłą wodą. Ja zawsze zostawiam maseczki dłużej, wiec i z tą nie jest inaczej.
Uzywanie maski z The-Body-Shop w celach oczyszczenia

Konsystencja: Pomimo że maseczka po otwarciu wygląda jak cement, bardzo ciężko i jakby gęsto ubita, to w rzeczywistości jest niesamowicie lekka, przypomina mi to mocno przypudrowaną dobrze ubitą pianą z białek..Maska posiada małe drobinki w sobie, które po roztarciu staja się chropowate jednak nie jest coś drażniącego.Dobrze się rozprowadza na twarzy i szyi jak się czasami nią raczę. Zasycha w odpowiednim czasie, nie za szybko i nie za wolno, nie mam tez trudności ze zmyciem jej.
Lekka konsystencja wyglądająca na ciężką

Male grudki, które wcale nie są groźne..

Zapach: Jest bardzo kosmetyczny i mocny,tak jakby trawiasty- może wywoływać uczucie niechęci dla niektórych osób, jednak mi to w niczym nie przeszkadza.
Działanie: Bardzo dobrze oczyszcza, odblokowuje pory i skóra później jest świeża i lepiej wchłania kosmetyki które nakładam zaraz po niej, na przykład maskę nawilżającą albo krem.
  • Podczas zasychania czuję na skórze jej działanie, 
  • jak zaschnie to mam wrażenie że moja skóra właśnie tego potrzebowała, 
  • podczas zmywania uczucie uwolnienia czystej skóry
  • a po wytarciu ręcznikiem to już w ogóle czuje jak skóra moja oddycha i cieszy się że coś dla niej w końcu zrobiłam

Składniki: 
Składniki maseczki bluecorn The Body Shop

Wydajność: Jest wydajna, nie mogę powiedzieć że używam jej regularnie, jednak nie potrzeba niesamowicie dużej ilości aby zrobić sobie jeden zabieg, wiec starcza na długo. Jest na pewno warta swojej ceny..

Gdzie kupić? W sklepach The Body Shop albo przez internet. Ja posiadam stare opakowanie, jednak w nowym opakowaniu jest dostępna na stronie internetowej sklepu i kosztuje £11.

1 komentarz:

  1. Gdybym miała łatwiejszy dostęp do tych kosmetyków to z chęcią bym się im przyjrzała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.