niedziela, 10 kwietnia 2016

Kolastyna Komórkowa Siła 30+ Krem na dzień

Będąc w wieku 30+ szukam w kremach czegoś więcej niż tylko nawilżenia i ochrony.


krem na dzien dla trzydziestolatki-Kolastyna-protect-beauty

 Przetestowałam kilka już w swoim trzydziestokilkuletnim życiu i Kolastyna Komórkowa Siła 30+ sprawdza się niezłe, i czasami wracam do niej.

  Na szczęście nie mam problemów ze zmarszczkami, moja skóra wygląda dobrze (jak na mój wiek) i jedyne moje zmartwienia to kurze łapki przy oczach jak się uśmiecham oraz trochę zaznaczająca się linia nosowo-bruzdowa, która nie jest jeszcze taka straszna, jednak już jest wystarczającym powodem żeby coś w tym kierunku zacząć robić.Więc działania przeciwzmarszczkowego nie jestem w stanie tutaj opisać, jednak na pewno mogę powiedzieć ze skóra wygląda lepiej po kilku tygodniach używania.

przeciwstarzeniowy krem dla 30tki z filtrem na dzien

Opakowanie : Krem zamknięty jest w szklanym słoiczku, co jest dla mnie plusem, ponieważ mam wrażenie ze krem jest lepszej jakości -oczywiście to nie prawda, jednak wizualnie takie na mnie wywołuje uczucia. 50ml produktu.
uzywanie kremu przeciwzmarszczkowego na dzien

Konsystencja: Krem jest gęsty i zbity, co powoduje że  dość długo się wchłania. Negatywną  stroną będzie to, że  dla niektórych osób może być uciążliwe posiadanie takiego "filmu na twarzy" przez jakiś czas. Potrafi irytować , zwłaszcza ze skóra po nim się świeci, ponieważ konsystencja kremu jest dość ciężka, jakby napakowana jakimiś substancjami. Jednak ja widzę tutaj dobrą stronę, za co bardzo lubię ten krem : świetnie nadaje się pod makijaż, zanim krem się wchłonie, pozostawiając tą właśnie czasochłonną warstwę na skórze, rozprowadzanie bazy pod makijaż czy nawet samego podkładu jest znacznie wygodniejsze. I za to właśnie lubię ten produkt.
Jednak lepiej nie nakładać kremu w okolicach oczu. Kilka razy zignorowałam radę  producenta i ciężkość kremu spowodowała senność i przymulenie oczu. Wiec nie polecam.

Składniki:
Skladniki przeciwstarzeniowego kremu Kolastyna na dzien

Zapach: świeży i słodkawy, bardzo przyjemny.

Stosowanie: krem na dzień - rozprowadzić na twarzy (omijać okolice oczu!), szyi i dekolcie

Działanie: Producent wymienia na opakowaniu że Kolastyna Komórkowa siła została stworzona by chronić skórę przed czynnikami przyspieszającymi proces starzenia dzięki aktywnej substancji Resistem. Nie jestem w stanie ocenić tego chronienia przed starzeniem się skóry, jednak na pewno skóra jest:
  •  ładniejsza i gładsza
  • bardziej sprężysta
  •  nie posiadałam zmarszczek przed stosowaniem tego kremu i nie mam ich w trakcie,ani nawet po wcześniejszych opakowaniach - wiec jakieś działanie w tym kierunku jest
  • chroniona przed szkodliwymi czynnikami , ponieważ filtr, który w sobie zawiera to SPF10 


Gdzie kupić? W polskich sklepach albo przez internet. Cena to około £6 w zależności od sklepu i promocji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.