środa, 13 kwietnia 2016

Yochimu-krem na noc

Przyjemny i lekki krem w stosowaniu na noc.Pierwszy raz spotkałam się z ta marką, trafiłam przez przypadek i powiem,że nie rozpaczam z tego powodu, dobrze nam jest ze sobą...

korzysci z kremu anti-aging na noc z Yohimu

 Ponieważ lubię zmieniać kremy do twarzy, nie jestem wierna jednej marce, tylko czasami wracam do niektórych, postanowiłam spróbować coś nowego, i padło na ten krem. Nie wiedziałam że jest to polski produkt, nigdy o tym nie słyszałam, ani nie znam nikogo, kto by ten krem używał, albo wspomniał o tym. Dlatego jestem pozytywnie zdziwiona kremem o magicznej nazwie Yohimu Deep anti-aging Hyaluronic activator night cream.

 

poprawianie jedrnosci skóry twarzy kremem yochimu

Opakowanie: Krem jest zamknięty w szklanym, ładnie wyglądającym pojemniku w kolorze niebieskim ze srebrną nakrętką.

Zapach: dla niektórych bardzo ważny -słodkawy, ale bardzo przyjemny. Coś jakby posłodzony cukrem pudrem krem do twarzy.

Konsystencja: Gładka i lekka. dobrze rozprowadza się na skórze i szybko wnika w nią. Jest przyjazny dla skóry wokół oczu, nie uczula, nie szczypie, nie szkodzi.
Lekka konsystencja bogatego w składniki kremu na noc
Działanie: Używam go od około 2 tygodni. Powiem szczerze, że nie jest on żadną rewelacją i nie oczekują po kremach cudów (od tego są zabiegi kosmetyczne) jednak dobre nawilżenie i utrzymywanie dobrego napięcia i wyglądu skóry są miło widziane. I ten krem Yohimu Deep anti-aging Hyaluronic activator night cream właśnie tak działa.

Nie zauważyłam żadnych nieprzyjemności w wyniku nakładania tego kremu na twarz, szyje i dekolt, moja skóra jest:
gładka
  • rano nie jest opuchnięta
  • nie obciąża jej
  • nie pojawiły się żadne niespodzianki których bym nie chciała
  • nawilżona - czasami po niektórych kremach pozostaje uczucie niedosytu, z tym akurat nie mam takich problemów

krem yohimu z azjatycka formula na noc

Producent obiecuje poprawienie jędrności ( o którą bardzo walczę ostatnimi miesiącami) dzięki zawartości czterech aktywnych składników. Bardzo bym chciała powiedzieć że zauważyłam coś, jednak nie mogę, niestety. Nie dlatego że krem jest słaby - bo możliwe że nie jest, jednak niedawno skończyłam mezoterapie igłową i właściwie moje oczekiwania wobec kwasu hialuronowego są wyższe niż ten kremYohimu Deep anti-aging Hyaluronic activator night cream oferuje. Drugim powodem jest być może za krótki okres stosowania 2-3 tygodnie.
Generalnie krem krzywdy mi nie zrobił, same dobre rzeczy, jednak raczej nie wrócę do niego, ponieważ w kolejce czekają na mnie inne, a ten krem mnie nie zachwycił. Możliwe że zmienię zdanie jak wykończę opakowanie? No nie wiem..

Minusem dla mnie w opakowaniu tego kremu jest to że nie ma informacji na temat grupy wiekowej, którą ja się kieruje kupując kremy. Wiadomo jest że głęboko regenerującego kremu z kwasem hialuronowym nie będą kupować 20tki, jednak fajnie by było wiedzieć dla jakiego przedziału wiekowego ten krem jest stworzony. Możliwe ze jestem do niego jeszcze za młoda? I dlatego nie działa... Eh,  fanaberie..
Podsumowując -krem działa dobrze, nie szkodzi , jednak podejrzewam że gdzieś są lepsze..będę dalej szukać.
Składniki:
Skladniki kremu na noc z Yohimu
Krem Yohimu - skladniki
Gdzie kupić? Ja kupiłam na Grouponie za jakieś £6, poza tym to nie wiem gdzie można go kupić.

3 komentarze:

  1. Ten krem wyglada bardzo zachecajacooo :)
    Zapraszam do mnie ;)Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to pierwszy raz słyszę o tym kremie więc nawet nie mogę nic na jego temat powiedzieć. Ja od zawsze jestem zwolenniczką bardzo dobrego kremu na noc z firmy https://eveline.pl/pielegnacja-twarzy/rodzaj-produktu/kremy-na-noc i myślę, ze jest to bardzo optymalne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.