poniedziałek, 7 marca 2016

AA 30+ Technologia Wieku Energia Mlodosci


delikatny krem na dzien dla 30latek
AA 30+ Technologia Wieku Energia Młodości

Krem odpowiedni do mojej kategorii wiekowej, ponieważ przekroczyłam magiczna trzydziestkę kilka lat temu.
Mam zaufanie do firmy AA, a ten krem krzywdy mi żadnej nie zrobił, stosuje codziennie i chroni moja skórę w jakiś sposób przed rozprzestrzenianiem się pierwszych zmarszczek. Takie mam wrażenie.


AA Technologia Wieku 30+ krem na dzień 

 W sumie to nie mam wiele zmarszczek , jedynie te "śmieszki" przy oczach, jednak ciągle stawiam na dobra pielęgnacje twarzy, ponieważ to jest bardzo ważne dla mnie. Regularne wizyty u kosmetyczki, dobre odżywianie oraz nawadnianie skóry od zewnątrz i wewnątrz jest bardziej istotne w wieku 30+ niż 10 lat temu..... i do tego również ważne są kremy.  AA Technologia Wieku 30+ jest jednym z nich.


szybka wchlanialnocs kremu
Lekka konsystencja kremu AA
Krem jest bardzo lekki, szybko się wchłania i nie wymaga za wiele rozsmarowywania jak to czasem bywa z "cięższymi" kremami. Jego konsystencje mogłabym porównać do Nivea Soft (tym w białym opakowaniu) , które kojarzą mi się z reklamą "jak ciepły letni deszcz"..

AA 30+ Technologia wieku krem na dzień 

Nakładanie kremu jest proste i szybkie, co jest ważne rano, szybko się wchłania i nie zostaje na twarzy długo. Można nakładać makijaż zaraz po tym, jednak nie jest to krem , który mógłby być baza pod makijaż, wiec polecam użycie bazy , ponieważ ten kremik ma właściwości pielęgnujące tylko i wyłącznie.
Pachnie przyjemnie, tak jakby "kosmetycznie", nie uczula i nie podrażnia. nakładam również w okolice oczu i tutaj tez nie miałam żadnych nieprzyjemności.
Lubie ten krem, ale mam wrażenie ze czegoś w nim brakuje, jakby nie był wystarczający dla mojej skóry, jakby brakowało jakiegoś elementu o którym nie wiem, a moja twarz o to pyta..
Cena za krem jest w miarę przystępna, ale nie wiem czy kupie go ponownie.
Moja opinia o kremie AA 30+ Technologia Wieku Energia Młodości:
Opakowanie : Lekki, plastikowy słoiczek  z plastikowa nakredka  z logo AA
Konsystencja : Lekka i przyjemna w nakładaniu, szybko się wchłania, pachnie przyjemnie.
Działanie : Nawilża dobrze, jednak mam wrażenie ze nie wystarczająco. Na opakowaniu napisane jest "Nawilżanie i Elastyczność" co moim zdaniem sprawdza się, jednak czegoś mi w tym kremie brakuje. Jednak po 2 tygodniach używania moja skóra na twarzy nie zmieniła się na gorsze , więc uznaję  to za plus.
Wydajność: słoiczek 50 ml , używam codziennie od dwóch tygodni i jeszcze dużo zostało. Nakładam na cala twarz (i oczy), szyję   i dekolt. Bardzo wydajny, bo krem jest lekki i łatwy w rozprowadzaniu na skórze.
Gdzie kupić? W polskim sklepie jak się trafi, oraz przez internet. Cena, około £4. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.