niedziela, 27 marca 2016

W7 Prime Magic Anti-Redness Primer

W7 Prime Magic Anti-Redness Primer Camera Ready


Wszyscy wiemy, że używanie primera nie jest podstawą  , można nakładać makijaż bez bazy i też będzie dobrze wyglądał, w zależności od techniki oraz użytych kosmetyków. Jednak gdy chcemy aby makijaż został dłużej na buzi, lepiej się prezentował, korygował niedoskonałości jak również chronił przed ciężkością niektórych fluidów czy pudrów to właśnie po to został stworzony Primer, czyli baza pod makijaż.




Ta baza jest w kolorze zielonym, który ma za zadanie zminimalizować jak również przykryć zaczerwienienia twarzy, które występują u mnie czasami,  zwłaszcza podczas robienia zdjęć. Oczywiście nie przeszkadza mi to używać tej bazy na co dzień, zanim nałożę podkład, żeby zneutralizować zaczerwienienia, które mogą wystąpić podczas całego dnia. 
Konsystencja jest lekka,jednak sprawia wrażenie mieszanki oleju z pudrem..Nie wiem jak to dokładnie określić.. Jednak nie jest tłusta. Bardzo przyjemnie się rozprowadza na twarzy, nie zostawia tłustych plam, których się obawiałam na początku i zostawia na skórze film, który jest doskonałym podłożem do równomiernego rozprowadzenia podkładu.
Na tak przygotowaną twarz podkład świetnie się rozprowadza, jakby "ślizga" po twarzy i ne ma później mowy o jakiś zgrubieniach czy załamaniach. Dzięki kolorowi zielonemu moje zaczerwienienia są praktycznie nie widoczne i powiem ze ten primer nie jest drogi i sprawdza się bardzo dobrze, wiec plus za to.
Moja opinia o W7 Prime Magic Anti-Redness Primer
Opakowanie: Plastikowa tubka z czarnym tłem na którym są napisy i logo firmy. Miękka i wygodna w użyciu. Nie mam problemu z wyciskaniem produktu. Brak informacji o składzie na opakowaniu może być minusem dla wielu osób.
Kolor: Zielony.
Konsystencja: Lekka ale sprawia wrażenie oleistej, nie wiem dlaczego, nie znam składu, nie wiem co produkt zawiera. Konsystencja pozwala na równomierne rozprowadzenie produktu na twarzy a co za tym idzie, idealne pokrycie podkładem, ponieważ tworzy warstwę , po której fluid się "ślizga".
Działanie: Baza pod makijaż redukująca zaczerwienienia na twarzy oraz wygładzenie jej.
Skład: Nie znam.
Zapach : Bardzo delikatnie, prawie niezauważalnie "kosmetyczny", jednak zapach ulatnia bardzo szybko..
Gdzie kupić? W sklepach z tanimi kosmetykami, bardzo łatwo dostępny produkt, jak również przez internet, oraz na stronie W7   Cena około £7



 


3 komentarze:

  1. chciałąbym go wypróbować. Wydaje sie być swietnym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znowu nie wyobrażam sobie makijażu bez bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię bazy. Ostatnio przeprowadzałam też ciekawe testy (chyba dużo dziewczyn będzie zaskoczonych), także jeśli jesteś ich ciekawa to zaglądaj na bloga :)
    Z W7 byłam bardzo zadowolona z duetu do konturowania. Jednak w kwestii typowych baz, to mam wysokie wymagania i jak narazie Benefit Porefessional okazał się być super :)
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.