niedziela, 6 marca 2016

BIALY JELEN Hipoalergiczny Szampon do włosów

"Biały Jeleń Hipoalergiczny  Szampon do Włosów nawilżające kozie mleko "
Biały Jelen kozie mleko szampon do włosów
Bardzo przyjemny szampon. Delikatny, nawilżający skórę  głowy , a przynajmniej jej nie wysusza, co jest dla mnie bardzo istotne. Jak zobaczyłam go w polskim sklepie to pomyślałam, ze dam szanse i wypróbuje.

Biały Jelen kozie mleko szampon do włosów
Jestem posiadaczka delikatnych włosów, które systematycznie farbuje na rożne odcienie blondu, więc   posiadanie szamponu bez SLESu, silikonów, sztucznych barwników i alkoholu okazało się  trafnym wyborem oraz żeby dać moim włosom chwile na oddech.
Biały Jelen kozie mleko szampon do włosów
Moja skóra głowy przeszła już wiele w moim życiu, jest sucha i wrażliwa, ale to nie ze względu na częste farbowanie, tylko dlatego ze mam łuszczycę , wiec to był kolejny powód do tego żeby wypróbować ten właśnie szampon. Powiem, że nie podrażnił mnie w ogóle, ani nie   zaszkodził w żaden sposób.
Biały Jelen kozie mleko szampon do włosów
Nie jestem alergikiem, ale fakt że szampon jest stworzony do skóry alergicznej i wrażliwej dla mojej łuszczycy na głowie do dobre wiadomości.
Biały Jelen jest zaufaną firma wielu Polek i w przypadku tego szamponu moje zaufanie do niego nie zmalało

Biały Jelen kozie mleko szampon do wlosów 
Konsystencja jest lejąca, biała, taka jakby "rozrzedzony krem". Świetnie się pieni i łatwo spłukuje. Łatwy i przyjemny w użyciu, ładnie świeżo pachnie.
Nie jestem w stanie ocenić działania na miękkość włosów i łatwość ich rozczesywania po tym szamponie ponieważ zawsze kończę proces mycia głowy odzywka do włosów , wiec cały benefit końcowy przypisuje odżywkom.
Jedyne "ale" jakie mam do tego szamponu to pomimo wszystkich tych dobrych czynników oraz braku tych złych działa na kolor na włosach trochę nie w najlepszym kierunku, czyli powoduje szybsze żółkniecie mojego blondu przy skórze..
Gdzie kupić? W polskim sklepie jak się  dobrze trafi, ale również dzięki polskim sklepom internetowym oraz na e-bayu. Cena to ok £4.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.