środa, 2 marca 2016

Brights Eyeshadows by technic

BRIGHTS Eyeshadows by technic

Bardzo kolorowa paletka składająca sie z 6 kolorów.
Brights Eyeshadows by technic


Od lewej :
fioletowy
bladoróżowy
żółto-zielony
czerwony
zielony
morski

Brights Eyeshadows by technic
Kolory są jasne i żywe. Do zakupienia tej paletki zachęcił mnie ten kolor żółto-zielony, który jest umieszczony pomiędzy bladoróżowym i czerwonym oraz morski. Ponieważ jestem szczęśliwą posiadaczka zielonych oczu używanie fioletowego koloru jest najbardziej wskazane, jednak ten odcień nie bardzo mi odpowiada, jak zresztą pozostałe z tego zestawu. Jednak ten żółty nie żółty i nie zielony, nie oliwkowy nawet, nie wiem jak określić ten kolor świetnie się łączy na przykład z morskim  czy z brązowym jak również popielatym.
Brights Eyeshadows by technic
Moja opinia o Brights Eyeshadows by technic:
Opakowanie : plastikowa paletka z prześwitującym zamknięciem na którym jest napis Brights eyeshadows by technic.Do aplikowania dołączony jest aplikator z gąbeczkami po dwóch stronach, wygodny i praktyczny.
Kolory: jasne i wyglądają agresywne, jednak po nałożeniu na powiekę tracą ta moc, co w tym przypadku jest zaleta. Nakładam na bazę  i łączę z innymi cieniami, zwłaszcza ten żółtawy kolor, który potrafi podbić inne kolory i fajnie się łączy. Nie jestem w stanie opisać pozostałych odcieni, ponieważ ich nie używam.
Trwałość:Opakowanie jeszcze mnie nie zawiodło, nie pękło i nie opadło, wiec mogę powiedzieć ze solidne. Jeśli chodzi o cienie to jak napisałam wyżej, używam na bazę i mieszam z innymi cieniami, wiec wytrzymują dosyć długo. nie zauważyłam "znikania" w ciągu dnia.
Gdzie kupić? Technic jest średniej jakości firma, wiec dostępne w większości drogerii i sklepów z kosmetykami oraz przez internet. Ja kupiłam w BodyCare za £3.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.