czwartek, 3 marca 2016

Paese Puder matujacy z olejem arganowym


zastsowanie-pudru-paese
Paese Puder matujący z olejem arganowym



skladniki-pudru-paese-z-olejem-arganowym
Paese Puder -skladniki

Paese, to jest mój pierwszy puder z tej firmy i podejrzewam ze nie ostatni. Możliwe że zakupię go ponownie, bo warty jest posiadania.


 Dużym plusem tego pudru co zachęciło mnie do wybrania właśnie tego jest zawartość oleju arganowego. Często pudry zawierają jedwab który zapycha pory strasznie, a tego staram się unikać, wiec dałam szanse temu właśnie Pease.


Paese Puder matujący z olejem arganowym
Nakładam go pędzlem do pudru, tak jest najwygodniej. Załączona gąbeczka była użyta przeze mnie 2 razy, i zdecydowanie wole pędzel. Gąbeczkę zostawiam jako przykrycie do pudru, sprawdza się jako ochrona.
Jest bardzo przyjemny w nakładaniu, można przez nieuwagę nałożyć go za dużo. Dlatego nakładając pędzlem mam większą kontrole.

odcien-3-pudru-paese-z-olejem-arganowym
Paese-puder matujacy odcien 3

Kolor, który opisuje to NR 3 i jak na zdjęciach widać nie jest on za jasny, co dla mnie jest plusem. Świetnie się sprawdza z każdym podkładem , najczęściej jednak z GG Oriflame Long Wear Mineral "Light Ivory" -bardzo do siebie pasują kolorystycznie i sprawiają w duecie to że twarz wygląda świeżo przez długi czas.

matujacy-efekt-pudru-paese
Paese Puder efekt matujacy
Efekt jest matujący. Nie jestem w stanie określić na jak długo, ponieważ na zakończenie makijażu przed wyjściem z domu zawsze spryskuje się utrwalaczem wiec to chyba zasługa utrwalacza...

Moja opinia o Paese -Puder matujący z olejem arganowym
Opakowanie: plastikowe, czarne, okrągłe, płaskie z napisem i logo Paese. Do pudru dołączona jest gąbeczka również z napisem Paese.
Działanie: Efekt matujący jest, dobrze się spaja z fluidami/ podkładami
Trwałość: utrzymuje się na twarzy długo, ale jak wcześniej napisałam to również zasługa  fixera. 
Kolor : wybrałam shade 3, który nie jest jasny, bo chodziło mi o przyciemnienie niektórych fluidów, które są za jasne, a ten kolor ociepla ich bladość.
Gdzie kupić? Ja kopiłam przez internet na e-bayu w polskim sklepie internetowym. Podejrzewam ze w UK to jedyna opcja (zakup przez internet), chyba że gdzieś jest jakaś polska drogeria z kosmetykami tej firmy.
Cena okolo £10
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.