poniedziałek, 21 marca 2016

Farmona Jantar Odżywka z wyciagiem z bursztynu

Farmona -Odżywka  do włosów i skóry głowy z wyciągiem z bursztynu
Odżywka Jantar do włosów 
Silnie pachnąca woda kolońską odżywka w płynie do włosów okazała się bardzo pomocna przy odrastaniu i odbudowywaniu włosów.



Przyszedł taki moment w grudniu zeszłego roku (obecnie jest marzec) że moje włosy nie były w dobrej kondycji i potrzebowałam czegoś żeby odżywić moje delikatne i zmęczone farbowaniem oraz rożnymi środkami przeciw łuszczycowymi na skórę  głowy.
Postanowiłam podratować sytuacje  suplementami, witaminami, specjalnym Szamponem Vichy oraz właśnie odżywką Jantar -   i dałam sobie czas, byłam cierpliwa i systematyczna.
Odżywka Jantar do włosów 

Przez 3 tygodnie systematycznie wcierałam odżywkę we włosy, biorąc jednocześnie witaminy oraz używając szampon Vichy prawie codziennie, jednak efekt nie był zachwycający. Czułam ze coś tam mi się kiełkuje i że  produkt działa, jednak bardzo wolno (w moim przypadku)  . Stwierdziłam więc, że 3 tygodnie jak zaleca producent to znacznie za mało jak dla mnie i  potrzebuje więcej czasu, zatem -  wykorzystam produkt i zobaczymy co się stanie.
Teraz mijają  3 miesiące od momentu kiedy zaczęłam codziennie wcierać produkt w skórę głowy i mogę powiedzieć ze odżywka działa dobrze. Podejrzewam ze nie jest to zasługa samej wcierki ale wszystkich czynników razem.
Mam nowe włoski , nie jest ich tak strasznie dużo, jednak czuje różnicę jak dotykam skórę głowy i są widoczne w postaci "aureoli " z baby hair, zwłaszcza świeżo po umyciu.
Włosy sprawiają wrażenie gęstszych i silniejszych.
Farmona Jantar odżywka do włosów
Czy to wszystko stało się za sprawa składników zawartych w odżywce - tego nie wiem , jednak na pewno wcierka działa w jakiś sposób, i mogę ją  na pewno polecić komuś kto chciałby podratować sytuacje z rzadkimi włosami które potrzebują czegoś "od zaraz"..

Ne jestem pewna czy ten produkt zawiera wyciąg z bursztynu na prawdę, czy jest to tylko nazwa dla całej serii producenta, jednak na pewno zawiera czynniki stymulujące skórę głowy.
Farmona Jantar odżywka do włosów
Dozowanie produktu polega na "wytrzepywaniu" go z butelki na skórę głowy i wcieranie, albo na wewnętrzną stronę dłoni oraz wcieranie produktu we włosy..
Ta forma dozowania na początku sprawiała mi problemy i wylewałam za wiele na skalp po czym miałam sztywne i jakby "wczorajsze" włosy, ale z czasem nauczyłam się jaka ilość jest dla mnie odpowiednia.

Farmona Jantar odżywka 
Moja opinia o Odżywce Farmona Jantar z wyciągiem z bursztynu :
Opakowanie: Szklana przezroczysta butelka z naklejkami z informacja o produkcie oraz plastikowym dozownikiem
Kolor: Przezroczysty
Zapach: Silny zapach wody kolońskiej, jednak szybko się ulatnia
Działanie : Zawiera substancje stymulujące wzrost włosów, odżywia je  i po regularnym stosowaniu widać pozytywnie efekty. Nie uczula mojej wrażliwej i łuszczycowej skóry głowy
Stosowanie: Codziennie wcieranie w skórę głowy w celu pobudzenia skalpu i wzrostu włosów
Efekty:  Włosy mniej wypadają, sprawiają wrażenie mocniejszych i gęstszych, zauważyłam dużo baby hair. Zaznaczam jednak ze stosowałam ten produkt w połączeniu z innymi.
Gdzie kupić? Ja kupiłam na e-bayu , cena około £6 w zależności od sklepu.





4 komentarze:

  1. Ten produkt uratował moje włosy. Nie wypadają i są bardzo odżywione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie po tym produkcie włosy rosły jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest niesamowita!
    http://xkeep-it-simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba trafi na moja listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.