niedziela, 13 marca 2016

Kerastase Specifique Bain Vital Dermo-Calm

Kerastase Specifique Bain Vital Dermo-Calm

Kerastase Specifique Bain Vital Dermo-Calm
Hypoalergiczny szampon do włosów oczyszczający skórę głowy.
Jest to mój trzeci szampon z Kerastase i jest on bardzo dobry. Ponieważ mam częste problemy ze skalpem wynikające z faktu ze mam łuszczycę, ten szampon pomaga w moich problemach.
Nie leczy i cudów nie czyni, jednak jest bardzo przyjazny dla skóry głowy i co też ciekawe-jest przyjazny  dla włosów farbowanych, ponieważ nie wypłukuje moich farbowanych na blond włosów ani nie żółci ich.

Kerastase Specifique Bain Vital Dermo-Calm

Konsystencja szamponu (jak i większości szamponów z Kerastase) jest gęsta, i lejąca się. To oznacza że nie potrzeba wcale wiele na jedno użycie , pieni się doskonale i spłukuje również, ahh.. i pachnie przyjemnie, co jest dla mnie ważne.
W efekcie mimo tego ze produkty z tej firmy tanie nie są, warte są swojej ceny, bo wystarczają  na bardzo długo.

Kerastase Specifique Bain Vital Dermo-Calm
Ponieważ jak napisałam wcześniej konsystencja jest gęsta powoduje to ze szampon może obciążyć włosy i w efekcie możemy mieć przetłuszczone włosy. Na początku byłam zachwycona działaniem szamponu i myłam włosy codziennie, po czym zdziwiona, dlaczego mam tłuste u nasady i suche na końcach. Odpowiedz właśnie- ten szampon. Nauczyłam się ze używać go troszeczkę i co 2gie, może 3cie mycie. Wtedy efekt jest taki jak producent obiecuje - zostawia włosy lekkie.

Kerastase Specifique Bain Vital Dermo-Calm

 Moja opinia o Kerastase Specifique Bain Vital Dermo-Calm
Opakowanie: Plastikowa niebieska butelka z białymi napisami. Kształt opakowania jest charakterystyczny dla wszystkich szamponów z tej firmy, dobrej jakości.
Działanie: Zadaniem tego szamponu jest "uspokoić" skórę głowy, szczególnie jak staje się podrażniona, swędząca, sucha, irytująca, skomplikowana, niewygodna. Szampon spisuje się w tym temacie świetnie i jeśli używa się go odpowiednio zostawia włosy miękkie i staje się przyjacielem.
Wydajność: Szampon jest gęsty, potrzeba go naprawdę niewiele, aby porządnie wymyć głowę, pieni się dobrze i również spłukuje. Jedne zastrzeżenie - nie pieni się jak włosy są chociaż lekko przetłuszczone, wiec dobrze wtedy wymyć włosy jakimś innym szamponem a następne mycie potraktować właśnie tym. Ponieważ wymaga tylko troszeczkę na wymycie włosów i nie stosuje się go codziennie w efekcie wystarcza na bardzo długo..
Zapach: Przyjemny jak dla mnie, coś jakby zielona trawa z ziołami..ciężko mi ten zapach określić.
Gdzie kupić?Ja kupuje przez interent, zazwyczaj na feelunique.com, cena, w zaleznosci od promocji £14.30

1 komentarz:

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.