piątek, 18 marca 2016

Perelki Brazujace Giordani Gold Oriflame

Giordani Gold Oriflame Bronzing Pearls "Natural Bronze"
Giordani Gold Oriflame Bronzing Pearls "Natural Bronze"
Perełki brązujące z Oriflame Giordani Gold są bardzo przyjemnym narzędziem do makijażu jeśli chcemy "ocieplić" wizerunek , szczególnie na kościach policzkowych.



Giordani Gold Oriflame Bronzing Pearls "Natural Bronze"
Perełki są schowane w okrągłym plastikowym brązowym opakowaniu z charakterystycznym dla Giordaniu Gold wizerunkiem, co wszystkie klientki z Oriflame dobrze znają..
Giordani Gold Oriflame Bronzing Pearls "Natural Bronze"
Moje pierwsze perełki brązujące, nigdy nie miałam takiego produktu i na pewno bym nie pomyślała żeby kiedyś kupić-  dostałam w prezencie,wiec nie miałam innego wyboru jak wypróbować coś nowego.
Giordani Gold Oriflame Bronzing Pearls "Natural Bronze"

Pierwsze zastosowanie okazało się przyjemnością. Nakładanie pędzelkiem brązujące perełki na kości policzkowe i rozprowadzanie było dla mnie zadziwiająco łatwe i efektowne................ dzięki czemu przesadziłam z ilością, co jest chyba normalne - każda z nas zrobiła ten błąd chociaż raz w życiu, prawda?
Miałam dwa duże brązowe placki po obu stronach twarzy...
Jednak z biegiem czasu nauczyłam się stosować te perełki w odpowiedni sposób i potrafią one świetnie ocieplić twarz nadając ciepły brązowy odcień na kościach policzkowych co jednocześnie konturuje twarz.

Niestety ta przyjemność nie trwa długo, ponieważ bronzer nie zostaje na twarzy długo, po kilku godzinach nie widać śladu. I nie pomaga tutaj ani baza pod makijaż, ani utrwalacz..... niestety.
Giordani Gold Oriflame Bronzing Pearls "Natural Bronze"
Moja opinia o Giordani Gold Oriflame Bronzing Pearls "Natural Bronze"

Opakowanie : plastikowe i okrągłe opakowanie , w środku jest lusterko co jest akurat bardzo przydatne..Do opakowania dołączona jest gąbeczka (nie pokazana na zdjęciu) która utrzymuje perełki na miejscu. Charakterystyczny dla GG kolor i grafika.
Działanie: Pięknie konturują, ocieplają twarz w przyjemnym odcieniu naturalnego brązu...Nakładanie pędzelkiem do brązów.
Kolor: Naturalny brąz - kuleczki są mieszanką  4 odcieni, które po zmieszaniu razem dają efekt właśnie takiego ciepłego brązu.
Trwałość:  kiepska, kilka godzin, w ciągu dnia wymaga poprawek, czego bardzo nie lubię..
Wydajność: Mam je dość długo, nie używam za często, jednak wydaje mi się ze są bardzo wydajne..
Gdzie kupić? U konsultantek Oriflame albo przez internet około £20. Jednak zauważyłam, posiadam stare opakowanie. Nowe jest czarne i wygląda tak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.