piątek, 4 marca 2016

Pupa Luminys Eyeshadow Mono - double effect

Pupa Luminys Eyeshadow Mono - double effect





Pupa Luminys eyeshadow Mono - double effect

Pojedyncze cienie do powiek z podwójnym efektem w kolorze oliwkowym Pupa Luminys Eyeshadow Mono - double effect
Pupa Luminys Eyeshadow Mono - double effect


Świetne cienie, bardzo przyjemnie się nakladaja , pomimo dużej zawartości złotych drobinek nie osypują się w okolicach oczu. Kolor jest mieszanka dwóch odcieni złotego i oliwkowego, co w efekcie daje śliczny kolor na powiece, taki bardzo ciepły, złotawo oliwkowy.
Pupa Luminys Eyeshadow Mono double effect


Rozjaśnia spojrzenie, podkreśla zieloność oczu, ale podejrzewam ze świetnie by się nadawał również do oczu brązowych. Jeśli dorysuje czarna linie na górnej powiece i porządnie wytuszje rzęsy efekt jest zabójczy..

Nakładam na bazę pod cienie, albo na brązowy cień( jako bazę), ponieważ wtedy widać moc tego cienia jeszcze bardziej. Uważam że  w tym przypadku Pupa Luminys nie potrzebuje towarzystwa , świeci swoim własnym światłem i komponowanie jej z innym cieniem byłoby za wiele.

Pupa Luminys Eyeshadow Mono - double effect

Moja opinia o Pupa Luminys Eyeshadow Mono - double effect
Opakowanie: Plastikowe, opływowe, z prześwitującym wypukleniem rozmazującym pierwsze spojrzenie na cień, kojarzy mi się ze statkiem kosmicznym. Solidne opakowanie. Dołączony jest mały aplikator wygięty w luk z gąbeczką  co pozwala na nałożenie cienia i porządne rozmazanie go na powiece.
Kolor : Ponieważ jest mieszanka dwóch odcieni, ciężko mi jest jednoznacznie powiedzieć jaki to kolor.. po nałożeniu na powieki wygląda na pozłacany oliwkowy.
Konsystencja: kremowa i brokatowa ale pudrowa jednocześnie. Dużym plusem dla mnie jest to ze przy nakładaniu nie osypuje się w okolicach oczu jak to czasem bywa z innymi cieniami. Nie zostawia złotych śladów. Trzyma się oka i świetnie komponuje się ze skórą
Trwałość: Zazwyczaj kładę ten cień na bazę i wytrzymuje cały dzień, od rana do nocy. Nie zciera się, i nie znika. Intensywność koloru może trochę zmaleć po 12tu godzinach. Jeśli chodzi o używanie cienia to starczy mi go chyba do końca życia, bo użyłam go kilka razy a nic nie ubyło z opakowania.
Gdzie kupić? Ja kopiłam na strawberry.net na super promocji 80% i zapłaciłam za niego chyba £5.. poza tym na pewno można kupić w innych sklepach internetowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.